0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (14–21 жовтня 2019 року).

Бюджет

Станом на 17 жовтня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 1,4 млрд грн. (73% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 114,8 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 106,9 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2,4 млн грн.; акцизному податку – 14,9 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 72,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 69,7 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 3,2 млн грн.; акцизному податку – 14 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшились на 122 млн грн. (або на 9,9%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 78,3 млн грн. (68,1% до плану на рік) та на 0,1 млн грн. (або на 0,1%) менше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,5 млн грн., що на 0,8 млн. грн. (або на 11,1 %) більше до планових розрахунків на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 910,7 млн грн., що становить 95,9% до плану на січень-жовтень за розписом, до Спеціального фонду – 54,1 млн грн., що становить 89,5% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом жовтня надійшло: плати від оренди комунального майна – 3,4 млн грн., що в 2,1 раза перевищує планове завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 281,6 тис. грн., що в 3,2 раза перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 1,4 млн грн., що складає 8,6% від планового завдання на місяць.

З початку цього року надходження склали: від оренди комунального майна – 19,6 млн грн., що складає 116,6% від планового завдання на 10 місяців; відчуження комунального майна – 4 млн грн., що складає 113% від планового завдання на 10 місяців; плати за землю – 141,8 млн грн., що складає 93% від планового завдання на 10 місяців; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн, що складає 88,1% від планового завдання на 10 місяців.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, з початку жовтня два підприємства- боржники виплатили 2,8 млн грн. заробітної плати: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 2,7 млн грн., ДП «Сумигеодезкартографія» – 54,2 тис. гривень.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 34 дитини: хлопчиків – 17, дівчаток – 17.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 458 осіб проти 382.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 243, вуличних травм – 139, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – 32, інших – 39.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219696 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 113660, КНП «ЦПМД № 2» – 106035), що становить 82,7% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста працювали відповідно до плану роботи.

Учителі-філологи взяли участь у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності «Соняшник-учитель»: виконували конкурсні завдання, продемонструвавши ерудицію та знання з предмета.

З метою формування в дітей свідомого ставлення до свого життя та здоров’я, в закладах дошкільної та загальної середньої освіти провели Тиждень безпеки життєдіяльності.

У рамках ІV інтерактивного конкурсу з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності відбувся методичний майданчик «Педагогіка безпеки», у якому взяли участь учні 7–8-х класів, котрі змагались з питань збереження, зміцнення здоров’я, профілактики захворювань, відпрацьовували навички безпечної поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій та надання першої допомоги потерпілим. Перемогла команда ЗОШ № 13.

Команди восьми закладів освіти міста взяли участь у обласному турнірі юних економістів.

Лялькові колективи шкіл демонстрували свої навички в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси».

Станом на 17 жовтня до централізованого опалення підключені 29 закладів дошкільної освіти (ДНЗ № 1, № 2, № 3, № 5, № 6, № 7, № 8, № 10, № 12, № 13, № 14, № 15, № 18, № 19, № 20, № 21, № 22, № 23, № 24, № 25, № 26, № 28, № 29, № 30, № 31, № 32, № 33, № 35, № 36), 12 закладів загальної середньої освіти (ЗОШ № 5, № 22; ЗЗСО № 19, № 21; ССШ № 7, № 9, № 17, № 30; НВК № 9, № 11, № 34, № 41), Спеціальна школа, ПДЮ, Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді,

У зв’язку з поривами на зовнішній тепломережі не підключені ДНЗ № 17, № 39, № 40; НВК № 42. В інших закладах освіти зберігається нормований температурний режим у приміщеннях, тому включення опалення відбуватиметься залежно від зміни температури.

Ринок праці

З 11 по 17 жовтня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 164 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 18 жовтня перебували на обліку, становила 2005 осіб із них 1705 (85%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 5231 особу, з них зареєстрованих безробітних – 2059. Під замовлення роботодавця організували професійне навчання для 270 осіб.

Станом на 18 жовтня розірвали 271 трудовий договір між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направили 189 осіб із числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 83 – до КП «Зеленбуд»; 15 осіб – до КП «Спеціалізований комбінат»; 91 – до департаменту соціального захисту населення. Також 32 особи взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 18 жовтня налічувала 965 одиниць: для робітників – 529, службовців – 346, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 90. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.