Print
Hits: 1160

Відбулась чергова нарада за участі керівництва міста, відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг, Управління Укртрансбезпеки у Сумській області, представників Управління патрульної поліції в Сумській області та перевізників міста Суми.

До відома присутніх на засіданні заступник начальника Управління Укртрансбезпеки у Сумській області Олександр ТАНЧЕНКО повідомив, що наразі триває комплекс профілактичних заходів «Увага, серпень – масові перевезення».

Під час їх проведення перевірятимуть автомобільних перевізників, а також підприємства, установи та організації автомобільного транспорту, що здійснюють ліцензійні перевезення стосовно виконання вимог законодавства про автомобільний транспорт в частині безпеки перевезень.

Тому Олександр Танченко звернувся до перевізників з проханням особливу увагу звернути на технічний і санітарний стан транспортних засобів.

Далі заступник міського голови Олександр ЖУРБА та начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сергій ЯКОВЕНКО наголосили перевізникам на тому, що з настанням нового навчального року пасажарські перевезення мають здійснюватися до 23:00. Особливо це зауваження стосувалось маршрутів до віддалених районів нашого міста.

«Це питання має бути вирішено найближчим часом. Яким шляхом це буде зроблено вирішувати вам: чи додати автомобілів на маршрути чи подовжити час тим, які курсують містом нині. Але проблем з перевезенням у вечірній час бути не повинно», – підкреслив Сергій Яковенко.

Серед іншого інспектори Управління патрульної поліції в Сумській області та перевізники зосередили увагу на ситуації із зупинками громадського транспорту, де часто-густо виникають непорозуміння між водіями та патрульними.

Аби врегулювати цю ситуацію, необхідно встановити відповідні таблички на зупинках.

Виготовити їх мають на замовлення департаменту інфраструктури міста.

Відповідне доручення від заступника міського голови Олександра Журби керівництво профільного структурного підрозділу отримало безпосередньо під час проведення даної наради.