002.jpg

До Сумської міської ради можна звернутися у режимі онлайн.

Для цього потрібно заповнити форми подачі електронного звернення на Інформаційному порталі Сумської міської ради.

Аплікаційні форми розроблені Департаментом комунікацій та інформаційної політики спільно з КП «Інфосервіс».

Користувачі сайту у меню «Е-звернення» на головній сторінці веб-ресурсу можуть обрати два види онлайн-форм: власне електронного звернення та запиту на отримання публічної інформації.

Процедура подачі нескладна, необхідно лише заповнити запропоновані поля. Позначені зірочкою – обов’язкові. Можна також прикріпити файли.

У формі подачі електронного звернення необхідно також обрати варіант статусу заявника: фізична чи юридична особа. Від фізичних осіб листи надходитимуть до відділу звернень громадян на адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., від юросіб – до відділу документообігу (канцелярії) на адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

У формі подачі запиту на отримання публічної інформації потрібно обрати, у якій спосіб запитувач отримає відповідь (на ті адреси, які він вкаже у формі).

Також для юридичних осіб потрібно обов’язково зазначити найменування вашої організації/об’єднання.

Запит надійде до сектору забезпечення доступу до публічної інформації на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Скористатися таким фунціоналом можна і у мобільній версії порталу.