001.jpg

dmitrevskaya

Дата народження: 19.03.1977 р. у м. Суми.

Громадянство: Громадянка України.

Освіта вища. У 2000 році закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «вчитель музики та художньої культури».

У 2005 році закінчила Сумський національний аграрний університет за спеціальністю «економіст-бухгалтер».

Трудова діяльність:

1994-1995 рр. – музичний керівник, ДНЗ «Сонечко».

2002-2004 рр. – спеціаліст І категорії, провідний спеціаліст відділу правової та кадрової роботи Центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді Сумської ОДА.

2005-2013 рр. – старший державний податковий інспектор відділу реєстрації та обліку платників податків Державної податкової інспекції у м. Сумах.

2013-2015 рр. – підприємницька діяльність.

З 18 грудня 2015 р. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
ДМІТРЄВСКАЯ А.І.

Забезпечує організацію здійснення власних повноважень та делегованих повноважень органів виконавчої влади у сферах соціального захисту населення,  сімей з дітьми, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, контролю за дотриманням законодавства про працю, соціального захисту учасників АТО  та їх сімей,  передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України.

Безпосередньо відповідає (за належністю) за організацію виконання повноважень, передбачених такими статтями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

Стаття 27

пункт «а», підпункти 1, 4, 7, 9;

Стаття 29

пункт «а», підпункти 2, 3;

Стаття 30

пункт «б», підпункти 2, 6;

Стаття 34

Стаття 36

підпункти 2, 4;

Стаття 38

частина 2, підпункт 1.

Контролює надання соціальної допомоги незахищеним верствам населення.

Організовує здійснення контролю за забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці на підприємствах, в установах та організаціях, а також за якістю проведення атестації робочих місць, за умовами праці та наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах.

Координує роботу щодо здійснення моніторингу стану виплати заробітної плати, грошового забезпечення, пенсій, стипендій та інших грошових виплат на підприємствах, установах, організаціях міста.

Координує роботу з питань здійснення нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності.

Організовує здійснення контролю за поданням відповідно до закону підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад), інформування населення про потребу підприємств, установ і організацій усіх форм власності у працівниках. Сприяє бронюванню робочих місць для військовозобов’язаних на підприємствах, в установах та організаціях відповідно до законодавства.

Сприяє організації проведення громадських та тимчасових робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час.

Організовує та бере участь у розробці та затвердженні перспективних і поточних територіальних програм та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення.

Координує розробку та реалізацію цільових програм з питань  соціального захисту сімей з дітьми, дітей та молоді, що перебувають у складних життєвих обставинах.

Координує роботу щодо забезпечення ліквідації бездоглядності неповнолітніх, вирішення в установленому порядку питань опіки і піклування.

Координує питання вжиття заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та в межах своїх повноважень організовує роботу у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі відповідно до статті 13 Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків».

Спрямовує, координує та контролює роботу таких виконавчих органів міської ради, міських підприємств, установ, організацій:

  • департаменту соціального захисту населення;
  • управління з питань праці;
  • служби у справах дітей;
  • міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та  молоді;
  • комунальної установи «Центр матері та дитини»;
  • міського центру зайнятості населення;
  • управління Пенсійного фонду України в м. Сумах;
  • комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування «Берегиня»;
  • Центру реінтеграції бездомних громадян;
  • комунальної установи «Центр надання соціальних, медичних та психологічних послуг учасникам бойових дій, учасникам  антитерористичної операції та членам їх сімей»;
  • міської та районних в місті організацій ветеранів України;
  • громадських організацій потерпілих від аварії на Чорнобильській АЕС;
  • громадських організацій, що об’єднують воїнів-інтернаціоналістів, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей;
  • Українського товариства сліпих та Українського товариства глухих.

Здійснює керівництво роботою:

  • комісії з питань забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, реалізації державної політики зайнятості населення, створення робочих місць та легалізації;
  • комісії з питань координації діяльності з надання населенню житлових субсидій за спрощеним порядком під час оптимізації цін і тарифів на природний газ та житлово-комунальні послуги;
  • комісії з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим чи внутрішньо переміщеним особам;
  • опікунської ради;
  • комісії з альтернативної служби та інших.

Сприяє діяльності Ради учасників бойових дій та членів сімей загиблих воїнів.

Координує роботу щодо взаємодії (у межах наданих повноважень) з ПАТ «Сумиобленерго», ТОВ «Сумитеплоенерго», Дирекцією «Котельня північного промвузла», КП «Міськводоканал», ПАТ «Сумигаз», ТОВ «СЕРВІСРЕСУРС», ТОВ «А‑Муссон», КП «Сумитеплоенергоцентраль», КП «Сумижилкомсервіс», ПРБП «Рембуд», ТОВ КК «Коменерго-Суми»,  ТОВ «Форекс Плюс», ТОВ «КК «ДомКомСуми», ТОВ «Сумитехнобудсервіс» та іншими підприємствами, що надають послуги з управління багатоквартирним будинком у місті Суми.

Організовує роботу по благоустрою міста, залученню на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підвідомчих підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення.

Сприяє вирішенню питань енергозбереження в підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.

Сприяє надходженню цільових (у тому числі валютних) коштів відповідно до прийнятого радою положення про ці кошти.

Бере участь у веденні колективних переговорів та укладенні територіальних тарифних угод, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) у підвідомчих установах та організаціях.

Вирішує питання взаємодії виконавчих органів міської ради за належністю з відповідними організаціями та установами обласного підпорядкування.

Здійснює організацію виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови (за належністю).

За дорученням міського голови або особи, що виконує його обов’язки, організовує роботу виконавчих органів міської ради за іншими напрямками діяльності. 

Телефон приймальні - 700-566

електронна адреса: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., mail@smr.gov.ua

Графік проведення особистого прийому громадян

Порядок проведення особистого прийому громадян

Декларація про доходи за 2015 рік

Електронна декларація про доходи за 2016 рік

Електронна декларація про доходи за 2017 рік

Електронна декларація про доходи за 2018 рік