002.jpg

Робота зі зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м.Сумах спрямована на забезпечення реалізації права громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування і створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативно – правових актів.

Протягом 2015 року до управління з різних питань звернулося 58173 громадянина.

Серед основних питань, які були порушені відвідувачами, - роз’яснення діючого пенсійного законодавства, порядок призначення (перерахунку) та виплати пенсій, видача довідок про доходи тощо.

З письмовими зверненнями за 2015 рік до управління звернулося 635 громадян, що на 24 більше, ніж за аналогічний період попереднього року (у 2014 році — 611).

Крім того, у 2015 році через електронну послугу Веб-портал Пенсійного фонду України та державну установу “Урядовий контактний центр” до управління надійшло 21 звернення від мешканців м. Суми.

На особисті прийоми громадян з різних питань до фахівців управління звернулося 57021 громадянин, що на 1110 більше, ніж за аналогічний період минулого року (у 2014 році - 55911 громадян).

З метою оперативного вирішення питань, що турбують мешканців міста, в управлінні постійно діють вісім “гарячих” телефонних лінії, за якими протягом 2015 року були надані роз'яснення та консультації 496 громадянам.

Усі звернення були уважно розглянуті в установлені чинним законодавством строки, громадянам надані вичерпні відповіді.